بازدید کارشناسان سازمان برنامه و بودجه از پروژه های سرمایه گذاری کشاورزی در سپیدان

کارشناسان سازمان برنامه و بودجه از پروژه های سرمایه گذاری بخش کشاورزی سپیدان بازدید کردند.

در این بازدید که کارشناسان بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی، معاون فنی و رئیس اداره تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاوزی سپیدان نیز حضور داشتند، بازرسان سازمان برنامه و بودجه به­منظور نظارت بر عملکرد و هزینه کرد اعتبارات طرحها از شماري پروژه هاي کشاورزی شهرستان بازديد و پيرامون وضعيت فني، پيشرفت فيزيكي و اعتباري آنها بحث و گفتگو کردند.

سردخانه شرکت مروارید میرآقا به ظرفیت 5000 تن انبارداری و 5000 تن سورتینگ، سردخانه شرکت سپیدان سلامت با ظرفیت ده هزار تن انبارداری، صنایع تبدیلی سرکه سیب حمیدی با ظرفیت یک هزار تن، گلخانه نجفی به مساحت 7500 متر مربع، شرکت بسته بندی آلا به ظرفیت 3200 تن، پرورش ماهی تقوی و دامداری صدر از جمله پروژه هایی بودند که در این بازدید مورد ارزیابی قرار گرفتد.

معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان بررسی وضعیت اعتبارات جاری بخش کشاورزی را یکی دیگر از اهداف این بازدید عنوان کرد و اظهار داشت: در سال جاری استقبال شایانی از اجرای طرحهای تولیدی کشاورزی شده است که ضرورت دارد به منظور ارتقای خدمات کمی و کیفی درسال جاری و آتی نسبت به افزایش اعتبارات این بخش اقدام شود.

مهدی نصیری گفت: دراین بازدید پیشرفت فیزیکی پروژه ها و نحوه هزینه کرد اعتبارات، مثبتارزیابی شد و ان شا الله در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت پروژه های تولیدی شهرستان در بخش کشاورزی خواهیم بود.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26594

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *