معرفی سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، روز چهارشنبه مورخ 98/09/27 مراسم تکریم مدیر سابق و معرفی سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی سپیدان در محل فرمانداری این شهرستان با حضور جمال جوادی جهرمی فرماندار، فیلوندی رئیس دادگستری، محمودی اطهر دادستان سپیدان، عبداله جزایری معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی، روسای ادارات و اعضای شورای اداری شهرستان، مسئولین مراکز ادارات و پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی سپیدان و جمعی از بهره برداران این شهرستان برگزار شد.

معاون تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی فارس در این مراسم گفت: مسئولیت پذیری در بخش کشاورزی مستلزم داشتن دانش و درایت کافی است.

عبداله جزایری گفت: شهرستان سپیدان یکی از قطبهای اصلی تولید بخش کشاورزی در سطح استان می باشد لذا کسانی که در بخش کشاورزی این شهرستان مسئولیت می پذیرند علاوه بر برخورداری از دانش و درایت کافی بایستی تعامل خوبی با بهره برداران داشته باشند.

جزایری در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای باصری اظهار داشت: ایشان در طول دوران تصدی خود با درایت و امانتداری کامل این وظیفه را انجام دادند و همین پیشینه خوب باعث شد که مسئولیت خطیر مدیریت امور اراضی سازمان به ایشان واگذار شود.

وی همچنین ضمن معرفی آقای مهدی نصیری به عنوان سرپرست جدید جهاد کشاورزی سپیدان بیان داشت: با توجه به اینکه آقای نصیری چندین سال رئیس مرکز جهاد کشاورزی همایجان بوده و در سالهای اخیر نیز یکی از معاونین و معتمدین مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بوده اند لذا به بخش کشاورزی آشنایی کامل دارند و یکی از دلایل انتخاب ایشان علاوه بر دانش فنی، تعامل و ارتباط بسیار خوبی است که با همکاران سازمانی و با ادارات شهرستان دارند.

محمود باصری، مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان و مدیر جدید امور اراضی سازمان نیز در بخشی از این مراسم ضمن تبریک به سرپرست جدید و تشکر از کلیه همکاران این مدیریت گفت: رمز موفقیت در پیشبرد امور علاوه بر مردم داری، عطوفت با همکاران و صیانت از بیت المال و حقوق مردم است که باید سرلوحه کار قرار گیرد.

در پایان این مراسم مهدی نصیری سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان ضمن تشکر از حسن نیت مسئولین گفت: در پیشگاه خداوند متعال و همه مسئولین شهرستان و همکاران عزیز در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان متعهد می شوم تمام تلاش خود را در جهت خدمت رسانی به مردم و بهره برداران به کار گیرم تا زمینه رشد و شکوفایی هر چه بیشتر بخش کشاورزی شهرستان فراهم شود.

مهدی نصیری با 14 سال سابقه کار دارای فوق لیسانس کشاورزی با گرایش مدیریت کشاورزی می باشد که پیش از این معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی سپیدان بوده است.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26598

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *