رئیس منابع طبیعی خرم بید؛ توقف برداشت غیر مجاز از منابع ملی خرم بید

رئیس منابع طبیعی خرم بید؛

توقف برداشت غیر مجاز از منابع ملی خرم بید

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرم بید گفت: در طی گشت زنی نیروهای یگان حفاظت در منطقه قادر آباد با اقدام به موقع از برداشت غیر مجاز شن و ماسه از منابع ملی و انفال این حوزه جلوگیری به عمل آمد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید، خانعلی کریمی افزود: در همین راستا یک دستگاه لودر و چهار دستگاه کمپرسی از متخلفین شناسایی و به پارکینگ هدایت شد.

این مقام مسول تصریح کرد: اولویت نخست یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرم بید پیشگیری از وقوع جرم و جلوگیری از بهره برداری غیر مجاز از منابع ملی است.

به گفته وی، گشت های مستمر در حوزه استحفاظی موجب شده تا در صورت مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی سریعا با متخلفین و متجاوزان به انفال عمومی برخورد شود.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرم بید با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متخلفین به دستگاه قضائی اظهار کرد: همکاری ویژه نیرو های انتظامی و دستگاه قضائی در برخورد با قانون گریزان بسیار موثر و حائز اهمیت است.

وی ضمن هشدار به متصرفان عرصه های منابع طبیعی از مردم خواست در صورت مواجه با هرگونه تخريب و تصرف در اراضی ملی،یگان امداد جنگل و مرتع را با شماره تلفن شبانه روزی 1504 مطلع نمایند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23911

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *