مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با برنامه ریزی مدون در راستای اولویتهای ویژه سازمان جهاد کشاورزی اقدام خواهد نمود

مهدی نصیری سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان و جمعی از کارکنان این مدیریت با امام جمعه شهرستان دیدار و پیرامون مسائل کشاورزی شهرستان و برنامه های پیش رو گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، موسوی انور امام جمعه سپیدان در این دیدار گفت: در مطلع حرکت و ابتدای مسیر مدیریتی می توان با برنامه ریزی دقیق اقداماتی مثمر ثمر جهت پیشرفت بخش کشاورزی شهرستان برداشت.

وی اظهار داشت: جهاد کشاورزی دامنه کاری گسترده و وسیعی نسبت به سایر ادارات و نهادها دارد و لذا جهت پیشبرد اهداف کلان نیازمند افرادی با تفکر خاص و بزرگ است.

موسوی انور افزود: بالا بردن بهره وری صرفا با پول صورت نمی گیرد بلکه بایستی با علم و با فراهم کردن زمینه های تحقیق و پژوهش، کارهای تخصصی صورت پذیرد و به آن بها داده شود.

امام جمعه شهرستان سپیدان همچنین پیشنهاد داد: سند چشم انداز و و طرحی جامع را برای صنعت کشاورزی شهرستان تدوین کنید و در کنترل و مدیریت منابع آبی شهرستان اقدامات جدی صورت پذیرد.

مهدی نصیری نیز ضمن سپاس از توجه و عنایت امام جمعه محترم به بخش کشاورزی اظهار داشت: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان بر مبنای ظرفیتها و پتانسیلهای موجود در هر بخش با برنامه ریزی مدون در راستای اولویتهای ویژه سازمان جهاد کشاورزی اقدام خواهد نمود و در این راه با ادارات و نهادهای مختلف تعامل موثر و سازنده خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: در تصمیمات خود توجه ویژه ای به مردم داریم چرا که نقش مستقیم تصمیمات در سفره مردم کاملا مشهود است.

نصیری همچنین عنوان کرد: تلاش ما بر انجام کارهای کارشناسی شده و بلند مدت در سطح شهرستان است. توسعه کشاورزی شهری، مشاغل خانگی و گلخانه های کوچک مقیاس که زمینه ای برای کمک معیشتی مردم می باشد در دستور کار این مدیریت قرار دارد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26601

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *