بررسی طرح های مشکل دار در کارگروه رفع موانع تولید

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس،  محمود کجوری افزود: در این جلسات مشکلات 87 طرح از شهرستان های آباده، ارسنجان، استهبان، اقلید، بوانات، پاسارگاد، جهرم، خرامه، خرم بید، داراب، زرین دشت، سپیدان، سرچهان، سروستان، شیراز، فسا، فیروزآباد، قیروکارزین، کازرون، کوار، لارستان، مرودشت و نی ریز در زیر بخش های  دام و طیور، صنایع، شیلات و تولیدات گیاهی مورد بررسی قرارگرفت.

وی بیان کرد: مشکلات طرح های مذکور شامل بدهی معوقه به سیستم بانکی 74 مورد، عدم  تامین آب واحد 7مورد، درخواست تسهیلات 3 مورد، انشعاب گاز 1 مورد و صدور پروانه بهره برداری و تغییرظرفیت 2 مورد بوده است.

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد:  تاکنون مشکل 63 طرح مرتفع شده که مراتب به دستگاه های مربوطه منعکس شده است و24 طرح نیز برای تعیین تکلیف به کارگروه رفع موانع تولید استان ارسال که درحال پی گیری می باشد  و از این 24 طرح تعداد 14 طرح مورد بررسی قرار گرفته است  و10 طرح نیز در نوبت بررسی است.

وی تصریح کرد: تعداد 108 طرح مشکل دار به کارگروه رفع موانع تولید و کمیته جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان ارجاع شده که تعداد 52 طرح به صورت مستقیم وتوسط فرمانداران محترم شهرستان ها و 56 طرح نیز پس از کارشناسی و برگزاری جلسات کارگروه رفع موانع تولید در سازمان جهاد کشاورزی به کارگروه های استانی معرفی شده اند.

کجوری تاکید کرد: از تعداد 108 طرح مشکل دار تعداد 90 طرح به کارگروه رفع موانع تولید و 18 طرح به کمیته جذب و حمایت از سرمایه گذاری ارسال شده است که طرح های مشکل داری که هنوز به بهره برداری نرسیده و نیمه تمام هستند درکمیته جذب و حمایت ازسرمایه گذاری و طرح هایی که پس از بهره برداری به مشکل برخورد کرده و فعالیت آنها راکد و یا به صورت نیمه تعطیل فعالیت می کنند درکارگروه رفع موانع تولید مطرح می گردد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=4073

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *