برگزاری اولین جلسه تحلیل پرسشنامه های سنجش سطح رضایت بهره برداران

به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج اله عباسی افزود: در سال جاری و در راستای ارتقاء فرهنگ مشتری مداری و سنجش سطح رضایت بهره برداران، پرسشنامه هایی در 9 حوزه تخصصی و عمومی شامل آب وخاک، باغبانی، حفظ نباتات، دام، طیور، زراعت، شیلات، زنبور عسل و صنایع تبدیلی تنظیم و به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها ارسال گردید.

وی بیان کرد: پس از تکمیل 4190 پرسشنامه توسط بهره برداران و ارسال به این مدیریت، جهت آنالیز وتحلیل نتایج آن، جلسه ای با حضور اعضاء تیم روابط با مشتری در راستای سلسله جلسات تعالی سازمانی با هدف آماده سازی تیم برای ارزیابی سالیانه، برگزار شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در این جلسه غلامعلی مقصود بیگی مشاور رئیس سازمان در تعالی سازمانی ضمن اشاره به لزوم تحلیل نتایج نظرسنجی رضایت بهره برداران در سال جاری و سال گذشته در زمینه های تهیه اکشن پلن پرداخت، پکیج ارزیابی 360 درجه، استاندارد iso10002 و iso10004 ، کانال های ارتباطی با بهره برداران، تقسیم بندی مشتریان سازمان، بازاریابی اجتماعی، مصرف کنندگان نهایی، منشور اخلاقی بهره برداران و جایگاه مسئولین پهنه در عملیاتی کردن این منشور با اعضاء تیم بحث وتبادل نظر نمود.

وی اظهار کرد: بررسی نتایج نظرسنجی میزان رضایت بهره برداران سال گذشته و سال جاری در جلسه بعد با هدف تنظیم اکشن پلن در مواردی که رضایت مطلوب بدست نیامده، ارائه پکیج ارزیابی 360 درجه و ارسال متن استاندارد iso10002 وiso10004  (استاندارد رضایت بهره برداران) به تیم روابط مشتری، راه اندازی تیم روابط با مشتری در فضای مجازی، تهیه جدولی از کانال های ارتباطی با بهره برداران با مشخص کردن سهم هر یک از این کانال ها در پوشش بهره برداران و میزان تاثیرگذاری هر کدام از این کانال ها، تقسیم بندی مشتریان فراتر از بخش بندی 9 گانه صورت گرفته در فرم نظر سنجی میزان رضایت بهره برداران و ارائه تجربه شهرستان کوار در این زمینه، بازاریابی اجتماعی، مصرف کنندگان نهائی و منشور اخلاقی بهره برداران در جلسات آینده از مصوبات این جلسه بود.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=4298

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *