شورای واگذاری و احیای اراضی فارس در آباده تشکیل شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده از حضور اعضاء شورای هیات واگذاری و احیای اراضی استان فارس در این شهرستان خبر داد و گفت: تعیین تکلیف پرونده های واگذاری در قالب قرار داد اجاره در دستور کار این هیات قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آباده، مجید یعقوبی افزود: در شهرستان آباده ۴۵۸گروه مشاع تشکیل و ۱۹هزار و سیصد هکتار زمین به کشاورزان کم زمین و بی زمین واگذار شده که

۲۶۰مورد از پرونده های مذکور تا کنون به شکل قرارداد اجاره باقی مانده است.

این مقام مسئول تصریح کرد:اعضای شورای هیات با حضور در شهرستان آباده علاوه بر بررسی چند مورد پرونده و صدور رای، مسائل و مشکلات گروه های مشاع را بررسی کردند.

یعقوبی با اشاره به اینکه این شورا بر اساس قانون اصلاح لایحه قانونی واگذاری و احیاء اراضی در حکومت جمهوری اسلامی مصوب سال ۱۳۵۹شورای انقلاب تشکیل شده، بیان کرد:این شورا مرجع رسیدگی به واگذاری، تمدید قرارداد اجاره و فروش اراضی در گروه های مشاع است.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده، این شورا با حضور حجت الاسلام قائمی نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و حاکم شرع، باصری مدیر امور اراضی، منتصری مدیر کل منابع طبیعی استان فارس، دوقزلو نماینده استانداری فارس و رحمانی نسب کارشناس منتخب رییس سازمان در آباده تشکیل جلسه داد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20559

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *