بازدید عالی ترین مقام اجرایی شهرستان از مدیریت جهاد کشاورزی

فرماندار شهرستان آباده از ادارات تابعه مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده به صورت سرزده بازدید نمود و از نزدیک در جریان فعالیت های این مدیریت قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده ، نیک مرام در اين ديدار با تآکيد به تکريم ارباب رجوع و بطور ویژه در امور مرتبط با زمین و تثبیت مالکیت و اشتغال جوانان خواست تا نهايت دقت و تلاش را در امور داشته باشند.

فرماندار شهرستان آباده از مدير و کارکنان اين اداره خواست تا نهايت سعي و تلاش خود را در راستاي پاسخگوئي مناسب به مردم و ارباب رجوع به کار گيرند و در گره گشايي از مشکلات مراجعه کنندگان به این مدیریت که از زحمتکش ترین قشر جامعه مي باشند از هيچ تلاشي دريغ ننمایند.

نیک مرام هدف از اين بازديدها و سرکشي‌هاي سرزده را ارزيابي نقاط قوت و ضعف بخش‌هاي مختلف خدمت رساني ادارات دولتي به مردم در شهرستان و آگاهي از مشکلات و دريافت پيشنهاد‌ها براي پيشرفت امور عنوان کرد.ویدراين بازديدو در ديدار با مدیر و کارکنان مدیریت بر جدي گرفتن نظم و انضباط اداري، تکريم ارباب رجوع و وجدان کاري در حل مشکلات شهروندان تاکيد نمود .
فرماندار اباده دیروز طی یک بازدید سه ونیم ساعته از ادارات اموزش و ترویج، امور اراضی، تولیدات گیاهی ، امورمالی ، امور فنی و زیربنایی این مدیریت بازدید نمود . و ضمن ابراز قدردانی از حمیت و جدیت مدیر و پرسنل این مدیریت وتحسین روحیه جهادی ایشان در پیشبرد اهداف سازمانی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مصوب نمود در اولین شورای اداری شهرستان به نحو شایسته مراتب تجلیل و قدردانی بعمل آید.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20567

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *