معارفه سرپرست اداره تعاونی روستایی شهرستان رستم برگزار شد

tode 

     مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم گفت: تعاون روستایی نیروی محرکه چرخ اقتصاد کشور است

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، مراسم معارفه سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان رستم با حضور مسئولان اداره کل تعاون روستایی فارس، نهادهای دولتی شهرستان رستم در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم به بیان خدمات ارزنده تعاون روستایی و نقش آن در امور اقتصادی و معیشت مردم پرداخت و افزود: اداره تعاون روستایی با قدمتی بیش از پنجاه سال و ریشه در خدمت به مردم دارد که در اصل این نهاد از مردم و برای مردم می باشد.

علی گودرزی به سطح گستردگی اداره تعاون روستایی در جامعه و آن را نامی آشنا برای مردم یادآور شد و بیان کرد: امید است که سرپرست جدید اداره تعاون روستایی که از انرژی جوانی برخوردار است، بتواند در راستای اهداف این نهاد مردمی بخصوص راه انداختن چرخه اقتصاد جامعه و کمک به معیشت مردم با راه اندازی صندوق های خرد زنان با توجه به بافت عشیره ای مردم منطقه کمک شایانی نماید.

در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از وحید رضایی “مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان رستم” به عنوان یک نیروی خدوم، حکم سرپرستی اداره تعاون روستایی شهرستان رستم به حسین خسروی اعطاء گردید.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25733

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *