کشاورزی دانش بنیان بسترساز توسعه

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: باید با استفاده از کشاورزی دانش بنیان به پیشبرد استان فارس به عنوان ایران کوچک کمک کنیم از این رو مسئولین باید در خدمت کشاورزان باشند و بهره برداران بخش کشاورزی با اعتماد به مسئولین زمینه بروز این مهم را فراهم کنند.

10 درصد امنیت غذایی کشور وابسته به تولیدات استان فارس است

در آئین سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه های بخش کشاورزی استان فارس از 77 نفر نمونه استانی و پنج نفر نمونه ملی با اهدا تندیس و لوح سپاس تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس روز یکشنبه بیست و هفتم بهمن ماه در این آئین با اشاره به اینکه 10 درصد امنیت غذایی کشور وابسته به تولیدات استان فارس است، گفت: قدر دان سربازان عرصه امنیت غذایی کشور و کشاورزان پیشرو هستیم.

پایش مزارع کلزای شهرستان رستم

       کارشناس حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: شهرستان رستم با توجه به خاک و آب مناسب می تواند به عنوان یک پایلوت نمونه کشاورزی در سطح کشور مطرح باشد به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، شصتی طی بازدیدی از مزارع کلزای شهرستان با بیان اینکه خاک غنی این […]

تجلیل از نمونه ها

  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا از برگزاری سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی فعالین نمونه بخش کشاورزی استان فارس خبر داد و گفت: در این آیین از ۷۷فعال نمونه در حوزه های مختلف کشاورزی تجلیل شد که سه نفر از آنان از این شهرستان هستند.   به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی […]