اقدامات پیشگیرانه جهاد کشاورزی شهرستان شیراز در کنترل و  جلوگیری از آلودگی به کرونا ویروس

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز گفت:  با خبر ورود ویروس کرونا در استان فارس و با تاکید رییس سازمان جهاد کشاورزی ، به منظور پیشگیری و کنترل ویروس و حفاظت از منابع انسانی و با تصمیم و تصویب کمیته بحران سازمان اقدامات پیشگیرانه در این مدیریت انجام شد. 

تولید گوشت مرغ در سال 98 با مدیریت و کنترل جوجه ریزی

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در سال جاری بر اساس پیش بینی های به عمل آمده طی ماه های سال و با در نظر گرفتن مصرف سرانه گوشت مرغ رضایت مندی نسبی مصرف کننده و تولید کننده را به دست آورده ایم.

واگذاری تمدید پروانه های زنبورداری

مدیر امور طیور و زنبور عسل سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در راستای کاهش تصدی گری و تمرکز زدایی در حوزه فعالیت های زنبور عسل در سال 98، تمدید دفترچه های زنبورداری زنبورداران استان به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها و تعاونی های زنبورداری مربوطه انجام می گردد.

گردهمایی روسا و دبیران مناطق چهارگانه صنایع تبدیلی و غذایی کشور در استان خراسان

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و رییس منطقه 3 کشور گفت: گردهمایی روسا و دبیران مناطق چهارگانه کشور در استان خراسان رضوی با حضور اسفندیاری مدیر کل صنایع تبدیلی و غذایی و اسدالهی معاون فنی دفتر صنایع تبدیلی و غذایی وزارت جهاد کشاورزی برگزار گردید.

اشتغال ایجاد شده در مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس

رئیس اداره طرح های صنعتی مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت : تاکنون 756 طرح در واحد های ایجاد شده صنایع تبدیلی و غذایی استان، به بهره برداری رسیده که  اشتغالی بالغ بر 10 هزار نفر به صورت مستقیم به دنبال داشته است. به گزارش روابط عمومی مدیریت صنایع تبدیلی […]

نقش بانوان در ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی استان

کارشناس صدور مجوزهای مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: ایجاد و گسترش صنایع تبدیلی کشاورزی توسط زنان یک حرکت تولیدی وسیع، همه جانبه و مکمل فعالیت های کشاورزی است که تأثیر بسزایی در افزایش درآمد، بهبود رونق تولید، ارتقاء امنیت غذایی، توسعه روستایی، بهره وری کشاورزی و در نهایت توسعه پایدار کشور را دارند.

تهیه و تدوین کتاب ارزیابی مهارت رهبران(ارزیابی 360 درجه) همراه با سبک های رهبری

كارشناس مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، گفت: از آنجا که نقش مدیران برای توسعه و پیشرفت سازمان بسیار با اهمیت است لذا بایستی انتخاب و انتصاب مدیران براساس نیاز سازمان و شایستگی آن ها باشد.

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند و بازدید از سایت تولید بیوگاز

رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذا در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: کارگاه آموزشی مدیریت پسماند با شرکت 35 نفر از رابطین محیط زیست شهرستان ها و کارشناسان سازمان به مدت سه روز در مرکز آموزش بعثت برگزار گردید و در انتها با بازدید از سایت تولید بیوگاز از فضولات دامی پایان پذیرفت.