اظهارات نیک مرام ، فرماندار آباده در آیین تکریم و معارفه مدیرجهادکشاورزی درباره توسعه کشاورزی شهرستان آباده

فرماندار آباده گفت : برنامه ریزی، همت و پشتکار مسئولان کشاورزی شهرستان باعث جهش تولید و رونق صنعت کشاورزی می شود و در این عرصه می توان با بهره گیری از توان نیروهای متخصص، تجربه و علم آنها به خودکفایی در این حوزه و رونق اقتصادی دست یافت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده ،زین العابدین نیک مرام درمراسم تکریم ومعارفه مدیرجهادکشاورزی آباده، با اشاره به ظرفیت شهرستان آباده در حوزه کشاورزی اظهار کرد: آباده در تولید گوشت سفید مقام دوم و در تولید گوشت قرمز مقام سوم و همچنین در تولید زردالو مقام نخست را دارد.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان  با بیان اینکه توسعه کشت گلخانه ای راه حل کاهش مشکلات آبی کشور است گفت: این شهرستان می تواند بعنوان شهر گلخانه ای در استان فارس معرفی شده و با توجه به مدیریت آب، طرح های کشاورزی در این شهرستان بومی سازی شود.نیک مرام به ظرفیت کشت زعفران در آباده نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مواردی که این شهرستان قطعا در آن موفق بوده و می تواند بعنوان یک کشت موثر شناخته شود زراعت زعفران است.

فرماندار آباده با تقدیر از زحمات مدیر سابق جهاد کشاورزی آباده اظهار کرد: توجه به نیروی انسانی توانمند و متخصص، تکریم ارباب رجوع، حمایت و تسهیل امور کشاورزان در شهرستان از مهمترین مواردی است که مدیر جدید این مدیریت شایسته است در دستور کار خود قرار دهد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20603

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *