نشست مشترك مدير هسته گزينش با معاون توسعه مديريت و منابع انساني سازمان جهاد كشاورزي فارس

به گزارش روابط عمومي مديريت هسته گزينش سازمان جهاد كشاورزي استان فارس، مدير هسته گزينش این سازمان ضمن عرض خير مقدم به معاون توسعه مديريت و منابع انساني سازمان جهاد كشاورزي فارس و اعضاء شوراي هسته و آرزوي قبولي طاعات و عبادات، به تبيين أهمّ قوانين و ضوابط گزينش پرداخت.

فردین زمانی در ادامه توضيحاتي پيرامون أركان گزينش، اهداف هسته گزينش در جهت تعالي سازماني با اولويت پايش نيروي انساني كارآمد و متعهد كه منجر به بهره وري و افزايش سطح كارآمدي و ارتقاء سلامت نظام اداري مي شود،  ارائه داد.

وی ضمن ارائه توضيحاتي پيرامون ملاك ها و شاخص هاي ارزيابي تصریح کرد: فعاليت هاي گزينش در حوزه منابع انساني سازمان، بررسي پرونده ها به دور از تنگ نظري و با دقت بالا است و حسب همين دقت و بررسي درخواست همكاري از معاونت سازمان جهت تأمين نيروي انساني متناسب با حجم كار گزينش داشت.

زمانی در ادامه گزارش عملكرد هسته گزينش در سال ٩9-٩8 را ارائه و اظهار کرد: از ١١٨ جلسه شوراي هسته گزينش جهت ارزيابي و صدور رأي بيش از ١٤٠٠ پرونده تشكيل گرديده و تا امروز بالغ بر ٩٨ درصد پرونده ها پاسخ گويي شده است و از اين مقدار حدود ٨٩٠ پرونده مربوط به ناظرين جديد الاستخدام بوده است كه مي توان گفت براي ٩٨ درصد اين پرونده ها رأي صادر گرديده است و اميد است كه امور اداري با پيگيري هاي مكرر از وزارت خانه  بتواند احكام رسمي قطعي ناظرين را هر چه سريع تر دریافت نماید.

در ادامه اين جلسه معاون توسعه مديريت و منابع انساني سازمان جهاد كشاورزي فارس ضمن تشكر از زحمات اين مديريت بيان کرد: طبق بررسي هاي به عمل آمده، داوطلبين از مجموعه ي گزينش اعلام رضايت نموده اند.

مهدی صادقي در ادامه قول مساعدت به تقويت تعاملات و استمرار جلسات و نشست هاي مشترك و همچنين رفع مشكل نيروي انساني هسته گزينش شد.

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=4824

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *