تقدیر مدیر جهاد کشاورزی سپیدان از تلاشگران عرصه روابط عمومی و رسانه

به پاسداشت  هفته روابط عمومی،مهدی نصیری مدیرجهادکشاورزی سپیدان با اهداء لوح سپاس از کارشناس روابط عمومی این مدیریت و دستگاههای تابعه ،کارشناس روابط عمومی فرمانداری، و خبرنگار خبرگزاری صداوسیما شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی سپیدان ،مدیر جهاد کشاورزی سپیدان در این مراسم ضمن تبریک هفته روابط عمومی به فعالان این عرصه،اظهار داشت:روابط عمومی ها مغز متفکر یک سازمان هستند که با به روز کردن اطلاعات خود می‌توانند در موفقیت آن سازمان موثر باشند.

مهدی نصیری در ادامه افزود:روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است..

وی در پایان تاکید کرد:مدیران هم باید برای تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها تلاش کنند و آن را جدی بگیرند و از فعالان این عرصه به عنوان مشاورانی امین بهره‌مند شوند.

در پایان این مراسم ،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با اهدا لوح سپاس از کارشناس روابط عمومی این مدیریت و دستگاههای تابعه از جمله شبکه دامپزشکی،امورعشایر،منابع طبیعی و تعاون روستایی و همچنین کارشناس روابط عمومی فرمانداری و خبرنگار خبرگزاری صداوسیما سپیدان به جهت همکاری وتعامل دوسویه در انتشار اخبار بخش کشاورزی و دامی شهرستان تقدیر کرد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26665

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *