تامین و تخصیص اعتبارات لازم جهت احیا و مرمت قنوات شهرستان داراب سرعت می گیرد

2

تامین و تخصیص اعتبارات لازم جهت احیا و مرمت قنوات شهرستان داراب سرعت می گیرد

در حاشیه بازدید اسلامی مدیر آب و خاک و امور فنی و زیر بنایی سازمان جهاد کشاورزی فارس از طرح ایستگاه پمپاژ و انتقال آب چشمه های قلاتویه مقرر گردید پیگیری لازم در خصوص تصویب و تامین و تخصیص اعتبارات لازم جهت احیا و مرمت قنوات شهرستان داراب بعمل آید.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی داراب، احمد رضا صالحی معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی داراب در این باره گفت: در بازدید اسلامی مدیر آب و خاک و امور فنی و زیر بنایی سازمان جهاد کشاورزی فارس از طرح ایستگاه پمپاژ و انتقال آب چشمه های قلاتویه مقرر گردید

در روند مراحل واگذاری ۲۰۰ هکتار زمین به شرکت تعاونی آب باران گز مهر قلاتویه، در ادارات منابع طبیعی و امور اراضی تسریع و پیگیری لازم صورت گیرد. صالحی افزود: در این بازدید همچنین مقرر گردید در خصوص تصویب و تامین و تخصیص اعتبارات لازم جهت احیا و مرمت قنوات شهرستان ، اجرای شبکه برق رسانی به ایستگاه پمپاژ و به اتمام رساندن عملیات اجرایی پروژه پیگیری لازم صورت پذیرد.

گفتنی است این بازدید در معیت خلیل عسکری به نمایندگی از نماینده منتخب مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، احمد رضا صالحی معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی داراب و کارشناسان اداره آب و خاک و امور فنی و زیر بنایی انجام گرفت.

4

7

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25142

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *