برگزاری نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان رستم

photo 2020 06 15 07 43 18 

     

فرماندار شهرستان رستم: فعال کردن واحدهای غیرفعال کمک به رونق تولید، اقتصاد جامعه و معیشت مردم است

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم: اعطای تسهیلات به واحدهای خسارت دیده، التیام گر زخم های کرونایی ست

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان رستم به ریاست سید ابوطالب حسینی “فرماندار” و با حضور علی گودرزی “مدیر جهاد کشاورزی”، روسای اداره صنعت، معدن و تجارت، کار و امور اجتماعی، بانک‌ کشاورزی، دامپزشکی و جمعی از دامداران این شهرستان با هدف فعال سازی واحدهای غیرفعال و فعال کردن واحدهای دامی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در آغاز این جلسه، فرماندار شهرستان رستم به بیماری کرونا ویروس و پیامدهای این مهمان ناخوانده بر جامعه و فعالیت های اقتصادی اشاره کرد و گفت: متاسفانه این بیماری فرآگیر بر روند اقتصاد و معیشت جامعه بخصوص واحدهای تولیدی تاثیر بسزایی داشته است.

سید ابوطالب حسینی بر رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی، کشاورزی و صنعتی شهرستان تاکید کرد وافزود: در سال جهش تولید می توان با رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی باعث رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در سطح کشور برای عبور از چالش های بوجود آمده در اثر بیماری کرونا و همین طور تحریم های ظالمانه گردید.

در ادامه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم از اعطای تسهیلات به آن دسته از دامداران و کشاورزانی خبر داد و گفت: این تسهیلات با هدف فعال سازی واحدهای غیرفعال شهرستان که در شرایط شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند، واگذار خواهد شد.

علی گودرزی با بیان این نکته که این تسهیلات به افرادی پرداخت می‌شود که بابت وام قبلی خود دارای سررسید گذشته نباشند و می‌بایست نسبت به اقساط معوقه خود رسیدگی و تعیین تکلیف نمایند، افزود: اعطای تسهیلات به واحدهای خسارت دیده از بیماری کرونا و همین طور واگذاری تسهیلات در گردش جهت خرید دام و علوفه و امهال تسهیلات دارای اقساط معوقه انجام می پذیرد.

لازم به ذکر است، در این نشست تعدادی از دامداران با بیان مشکلات خود از فرماندار و دیگر مسئولین حاضر در این جلسه، خواستار مرتفع کردن این معضلات در راستای کمک به فعال سازی واحدهای تولیدی، اقتصاد جامعه و معیشت دامداران این شهرستان شدند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25798

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *