برداشت های مشتریان ازهر سازمانی نشان دهنده شان،جایگاه وعملکرد آن سازمان است

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج اله عباسی گفت: فرم های نظرسنجی مشتریان در سال گذشته توسط اعضاء تیم ارتباط با مشتری تهیه، تنظیم و در بین مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها و مراکز جهاد کشاورزی جهت نظرسنجی از بهره برداران توزیع گردید.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت بحث جاری سازی اهداف و دستاوردهای تعالی در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، بایستی فرم های نظرسنجی بر اساس فعالیت ها و یا محصولات استراتژیک حوزه های تخصصی توسط کارشناسان فنی مدیریت ها تهیه گردد.

در ادامه این جلسه مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در تعالی سازمانی با اشاره به رویکردهای جدید تعالی سازمانی در سال جاری به توضیحات تکمیلی در خصوص نحوه طراحی سئوال و فرم نظرسنجی پرداخت.

غلامعلی مقصود بیگی گفت: مدل طراحی فرم نظرسنجی برگرفته از مدل کانو و براساس نیازهای ابتدایی، عملکردی و انگیزشی است و همچنین جدول آماری پرسش نامه ها براساس روش مورگان و روائی پرسش نامه ها با استفاده از روش آلفا کروم انجام می شود.

وی افزود: در معیار 6-الف برداشت های مشتریان، دیدگاه، درک و طرز تلقی آن ها از سازمان است، برداشت های مشتریان از هر سازمانی نشان دهنده شان، جایگاه و عملکرد آن سازمان است، این برداشت ها از طریق منابع مختلف همچون نظرسنجی از مشتریان ،گروه های متمرکز، مصاحبه های ساخت یافته و ….. به دست می آید و نظرسنجی یکی از روش های مطلوب در این زمینه است.

در این جلسه مدیران ستادی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه طراحی پرسشنامه یا فرم نظرسنجی از مشتریان بحث وتبادل نظر نمودند.

 

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=4937

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *