راه اندازی سایت گلخانه ای مومن آباد سروستان گامی مهم در جهت توسعه محیط های کنترل شده

 

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان گفت: مساحت 6/1 هکتار از سطح پنج هکتار فاز اول سایت گلخانه ای مومن آباد سروستان در حال ساخت می باشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان، شاهرخ سامانی افزود: قابل توجه می باشد که این سایت گلخانه ای در عرصه 24 هکتار و سطح مفید 12 هکتار کلید خورده و در حال حاضر عملیات تسطیح و بستر سازی در سطح 12 هکتار و عملیات نصب فونداسیون و ستون ها و ناودان ها در سطح 6/1 هکتار به اتمام رسیده و نصب کمان ها در این سطح در هفته جاری به انجام خواهد رسید.

وی اظهار کرد: این گلخانه با تولید محصولات کاهو، فلفل رنگی و گوجه فرنگی در سطح 6/1 هکتار به روش هیدروپونیک در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید که اشتغال 50 نفر را به دنبال خواهد داشت.

سامانی تصریح کرد: پوشش تولیدات گلخانه های کوچک مقیاس در سطح شهرستان جهت صادرات محصولات از برنامه های این سایت می باشد که با محوریت سایت گلخانه ای مومن آباد تولیدات شهرستان متمرکز و برای صادرات برنامه ریزی خواهد شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با راه اندازی این سایت گلخانه ای گامی بسیار مهم در جهت جهش تولید در شهرستان سروستان برداشته خواهد شد.

سایت 1

سایت 2

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=11723

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *