بازدید مسئولین و کارشناسان از طرح های افزایش محصولات زراعی داراب در هفته جهاد کشاورزی

IMG 3390

بازدید مسئولین و کارشناسان از طرح های افزایش محصولات زراعی داراب در هفته جهاد کشاورزی

در دومین روز از هفته جهاد کشاورزی مدیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولین ، کارشناسان و بهره برداران شهرستان داراب از طرح مقایسه ارقام مختلف گوجه فرنگی و بررسی سازگاری آن با شرایط شهرستان داراب بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب، معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی داراب گفت: این طرح ها شامل کاشت ده رقم گوجه فرنگی در قالب طرح افزایش محصولات زراعی می باشد که با هدف مقایسه ارقام مختلف و بررسی سازگاری آن با شرایط شهرستان داراب توسط توسط غلامرضا معصومی از کشاورزان پیشرو شهرستان داراب کشت شده است.

احمد رضا صالحی اضافه نمود: بازدید از مزرعه 10 هکتاری گیاهان دارویی و بادام زمینی واقع در بخش فسارود بخش دیگری از بازدید بمناسبت هفته جهاد کشاورزی بود. وی گفت: در این مزرعه انواع گیاهان دارویی ( نعناع محلی و فلفلی ، آویشن ، ترخون ، مرزنجوش ، مریم گلی و فیسالیس ) کاشت گردیده است . در ادامه بازدید کنندگان از مزرعه بادام زمینی رقم گلی در سطح 5 هزار متر مربع با هدف تغییر الگوی کشت و در قالب طرح افزایش تولید محصولات زراعی بازدید بعمل آوردند و از نزدیک در جریان اصول تولید و فرآوری این محصولات قرار گرفتند . گفتنی است طرح گیاهان دارویی توسط احمد رضا قره بلاغی در بخش فسارود در حال اجرا می باشد.

IMG 3378

IMG 3404

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25147

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *