دیدار مدیر و پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی با امام جمعه شهرستان داراب

IMG 3430

بمناسبت هفته جهاد کشاورزی صورت گرفت

دیدار مدیر و پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی با امام جمعه شهرستان داراب

بمناسبت هفته جهاد کشاورزی مدیر و جمعی از پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی به همراه مدیر عامل شرکت تعاونی پنبه کاران داراب با امام جمعه شهرستان دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی داراب در این دیدار صادقی امام جمعه داراب طی سخنان کوتاهی با تبریک هفته جهاد کشاورزی ، بالاترین عبادت پس از انجام واجبات را طبق فرمایشات ائمه اطهار خدمت به مردم معرفی نمود . امام جمعه با اشاره به اینکه عملکرد جهاد کشاورزی قابل تقدیر است اظهار داشت : جهاد کشاورزی داراب همانند نگینی در بین ادارات شهرستان می درخشد . صادقی در بخشی از سخنان خود خطاب به مدیر و پرسنل جهاد کشاورزی بر توجه بیشتر مسئولین به صنایع تبدیلی وابسته به بخش کشاورزی تاکید کرد و اضافه نمود : در این خصوص حاضر به هر گونه همکاری با مجموعه جهاد کشاورزی می باشد . او اضافه نمود جهادگران خدمات بسیار زیادی در زمینه راه ، کشاورزی ، مسجد ، مدرسه در روستا ها انجام داده است که زحمات ارزنده آنها فراموش نشدنی است . امام جمعه داراب گفت : با تاسیس جهاد مردم در رفاه قرار گرفتند و همه اینها از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

در ابتدای این دیدار معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی داراب با ارائه گزارشی از فعالیت های مجموعه تحت مدیریت خود اظهار داشت : در سال جاری با مساعدت و همراهی شرکت تعاونی پنبه کاران توانستیم طرح گندم بنیان شهرستان اجرا نمائیم که به اظهار مقامات کشوری و استانی در رده بهترین طرح های اجرا شده در کشور می باشد .

احمد رضا صالحی اهم فعالیت های مدیریت تحت امر خود را مبارزه شبانه روزی با ملخ صحرایی عنوان نمود . او تصریح کرد جهت پیشگیری و کنترل آفت خطرناک ملخ صحرایی تا کنون در سطح 5 هزار و 400 هکتار عملیات پایش و مبارزه زمینی صورت گرفته است .

در این دیدار امام جمعه داراب با اهدا لوح یادبود از رشادت های شهید اسماعیل پور خسرو که فرزند همکار جهاد کشاورزی داراب غلامحسین پور خسرو می باشد تقدیر نمود.

IMG 3421

.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25148

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *