جشن تكليف ويژه فرزندان كاركنان مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده برگزار شد

جشن تكليف ويژه فرزندان كاركنان مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده برگزار شد

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده گفت : به مناسبت ایام پربرکت و با فضیلت دهه کرامت جشن تکلیف فرزندان پرسنل این مدیریت برگزار شد . به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده ، مهدی امینی اظهار کرد: : ورود به مرحله تكليف و مكلف شدن را مي توان از بهترين و شيرين ترين رخدادهاي زندگي برشمرد. به گفته وی رسيدن به سن تكليف؛ مرحله مهم زندگي هر انسان است و انسان با مكلف شدن به سمت رستگاري و كمال هدايت مي شود.

این مقام مسئول تاکید نمود: دانستني هاي اخلاقي و عقيدتي فرزندانمان و نسل جدید را بايد ارتقا دهيم.

در این نشست حجت الاسلام تقی ملایی بابيان اينكه دين؛ برنامه زندگي است، گفت: انجام واجبات و ترك محرمات براي پرورش و بالندگي روح انسان حياتي و ضروري است.

وی اظهار کرد: زندگي اهل بيت عصمت و طهارت(عليهم السلام) راهنماي بسيار روشني است براي كساني كه بخواهند به بهترين حيات دنيوي و اخروي دست يابند.رعایت حجاب اسلامی رعایت تقوای الهی و توجه به نماز اول وقت به عنوان ستون دین و سیره امام رضا ع از جمله موارد مشروحه این آیین یبود

در پایان از خدمت صادقانه همکاران بازنشسته در طول سنوات خدمت با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد . اهداي لوح و هدايا به فرزندان به سن تكليف رسيده از ديگر برنامه هاي اين مراسم بانشاط معنوی بود.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20627

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *