خرید تضمینی گوجه‌فرنگی از کشاورزان کازرونی

images125

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کازرون اعلام نمود: پیش بینی می‌شود امسال ۳۰۰ هزار تن گوجه فرنگی از مزارع کشاورزی این شهرستان برداشت شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های کازرون و کوهچنار، حمید رشیدی اظهار داشت: بر اساس قرارداد منعقده بین سازمان تعاونی روستایی و کارخانه های تولید رب، سه کارخانه تولید رب گوجه فرنگی در کازرون و 2 کارخانه در مرودشت، این محصول را به ازای هر کیلو ۱۰ هزار ریال از کشاورزان کازرونی خریداری می کنند كه از اين مبلغ ٦٥٠۰ریال را كارخانه هاي رب پرداخت و ٣٥۰۰ریال آن از طریق دولت پرداخت مي شود.

رشیدی افزود: شرکت بهشهد با ظرفیت روزانه 500 تن، شرکت تعاونی 381 با ظرفیت روزانه 200 تن و شرکت شارونا با ظرفیت روزانه 100 تن در کازرون و شرکت های نامزد و یکرنگ با ظرفیت هریک روزانه 500 تن در مرودشت گوجه تولیدی در شهرستان کازرون را می خرند.

وی اعلام نمود: بر اساس ظرفیت های اعلام شده و سهمیه هر منطقه، کشاورزان می توانند جهت دریافت معرفی نامه به مراکز جهاد کشاورزی منطقه خود مراجعه نمایند.

این مقام مسئول گفت: یارانه دولتی صرفا به کشاورزانی تعلق می گیرد که با معرفی نامه مراکز جهاد کشاورزی، گوجه فرنگی تولیدی خود را به کارخانه‌های طرف قرارداد تحویل نمایند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17155

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *