برگزاری جلسه هماهنگی شرکت بازرسی و تعاونی تولید در شهرستان کوار جهت اجرای فرآیند برندینگ پیاز

به گزارش روابط عمومی دفتر محیط زیست و سلامت غذا در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمد مهدی غیاثی افزود: وجود تعاونی تولید مظفری که مجهز به کلینیک گیاه پزشکی و مدیر کنترل کیفی مجرب است که در سال گذشته موفق به برندسازی پیاز در روستای مظفری گردید، نشان از پتانسیل بالقوه این شهرستان برای تبدیل شدن به قطب تولید و عرضه ی پیاز گواهی شده است.

وی بیان کرد: با توجه به برند تعاونی تولید مظفری و مطرح شدن آن به عنوان هولدینگ و همچنین وجود 300 هکتار مزرعه پیاز تحت نظارت مدیر کنترل کیفی جهت تولید محصول گواهی شده مقرر گردید در اسرع وقت قراردادی فیمابین شرکت بازرسی و تعاونی تولید جهت برنامه ریزی در زمینه نحوه نمونه برداری، تعداد نمونه ها، زمان نمونه برداری، هزینه ها و غیره منعقد گردد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت بازار مقرر شد با همکاری شهرداری، غرفه هایی جهت عرضه این محصولات در میادین تره بار شهرداری  شیراز و در نقاط مختلف شهرستان  ایجاد گردد.

وی تصریح کرد: برندسازی نقش مهمي در جذب مشتري داشته و با متمايز كردن توليدات منطقه کوار به ویژه پیاز از توليدات ساير مناطق، مي توان ارتباطي مداوم و نسبتا پايدار براي افزايش سطح فروش محصولات كشاورزي ايجاد نمود.

غیاثی تاکید کرد: باید توجه داشته باشیم که برندسازی مجموعه اي از اقدامات است كه موجب خاص شدن نام تجاري مي شود، اقداماتي همچون بسته بندي، تبليغات، بازاريابي، فروش و روابط عمومي نمونه اي از برندينگ است كه مي تواند ارزش و جايگاه تجاري يك محصول را در بين مشتريان، افزايش دهد.

 

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=5029

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *