به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج الله عباسی افزود: به منظور ارتقاء کیفیت کلیه امورات در مدیریت بازرسی، همکاران مدیریت بر اساس تجارب چند ساله نقاط قوت و نقاط قابل قابل بهبود مد نظر خود را ارائه تا در صورت قابلیت اجرایی، در برنامه های آینده مورد استفاده قرار گیرد.
وی بر مشارکت همه همکاران در انجام مباحث تعالی سازمانی تاکید و در مورد برخی از اقدامات انجام شده در زمینه مشتری مداری و ارزیابی مدیران شهرستان ها بر اساس مدل 360 درجه تعالی مباحثی را ارائه و بیان کرد: جاری سازی تعالی باید دنبال شود و در حوزه کاری مربوطه اجرا گردد زیرا به عنوان یک روش مدیریتی روشی کاربردی است که ضرورت دارد جاری سازی شود.