تجلیل از خبرنگاران حوزه کشاورزی استان فارس با کیک تزیین شده به تصویر خبرنگاران

 

 

به گزارش  خبرگزاری روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس؛ علیرضا واحدی‌پور تصریح کرد: این آیین روز پنج‌شنبه 23 اَمردادماه 99 در سالن آمفی‌تئاتر سرم‌سازی رازی و با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و مدیران ارشد این سازمان برگزار شد.

به گفته وی؛ در این آیین از خبرنگاران برتر در بخش‌های رسانه مکتوب ملی و استانی، خبرگزاری، نشریات تخصصی، عکاسی و رسانه ملی تجلیل شد.

واحدی‌پور ابراز کرد: در بخش خبرگزاری‌ها؛ شهربانو جویبار از خبرگزاری ایانا و مریم رضایی از باشگاه خبرنگاران جوان (رتبه اول)، محمد امین افشارپور از خبرگزاری ایرنا (رتبه دوم) و ساسان یگانه از پایگاه خبری فارس‌نویس (رتبه سوم) را کسب کردند.

وی افزود: مهدی آراسته از روزنامه خبر جنوب، امید منوچهری از روزنامه افسانه و طاهره حیاتی از روزنامه سبحان به ترتیب به عنوان رتبه اول تا سوم در بخش عکاسی خبری معرفی شدند و رتبه برتر در بخش رسانه ملی به محمد حق پرست تعلق گرفت.

واحدی‌پور اظهار کرد: در بخش رسانه مکتوب ملی، قاسم توانایی از روزنامه عصر اقتصاد و مردم‌سالاری به عنوان برترین معرفی شدند و در بخش رسانه مکتوب استانی نیز سید غیاث‌الدین ملک حسینی از روزنامه خبرجنوب رتبه اول، ناهید تقویان از روزنامه تماشا و مریم مرادی از روزنامه افسانه رتبه دوم و زینب برزگر از روزنامه نیم نگاه رتبه سوم را کسب کردند.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: همچنین از محمد صداقت با بیش از 42 سال سابقه کاری در حوزه اخبار کشاورزی و منصور بانو خسروبیگ متولد سال 76 با بیش از 2 سال سابقه کاری به عنوان پیشکسوت‌ترین و جوان‌ترین خبرنگار حوزه کشاورزی در استان فارس تجلیل شد.

 

 

 

 

در این آیین از خبرنگاران مدعو با کیک مزین شده به چهره خود آنها پذیرایی شد

 

* توضیح سردبیر پس از خبر: چند روز پیش نیز مسئولان ارشد سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) در این استان نشان دادند ارزش و جایگاه ویژه ای به مقوله اطلاع‌رسانی قائل هستند و این مراسم نیز نشان داد که ماهیت خبر و تاثیر آن در جریان‌سازی به سود بخش کشاورزی برای مسئولان این استان بسیار متمایز است که امید است سایر مسئولان استان‌ها نیز قدر همکاران ایانا و همچنین سایر خبرنگاران فعال در حوزه کشاورزی را نیک بدانند.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=5144

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *