نشست بررسی وضعیت اشتغال و آموزش از نگاه ترویجی

photo 2020 08 18 07 51 09 

     

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم گفت: ترویج و آموزش دو مقوله تاثیر گذار در مبحث اشتغال زایی و رونق تولید است

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، نشست بررسی وضعیت اشتغالاین شهرستان با حضور علی گودرزی “مدیر جهاد کشاورزی”، سجاد شکری “مسئول ترویج این مدیریت”، محمد بوستانی،سردار انصاری و فوزیه دشتی “کارشناسان ادارات صمت، امور باغبانی و ترویج جهاد کشاورزی” در دفتر ترویج مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه علی گودرزی با بیان این مطلب که ترویج و آموزش دو مقوله لاینفک در راستای آگاهی بخشی و تشویق متقاضیان جویای کار و اشتغال می باشند، افزود: ضرورت دارد با استفاده از تمامی ظرفیت ها و تلاش در راستای ایجاد شغل و حرفه مناسب، برای راغبان کار با توجه به پتانسیل های موجود اقدام نمائیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم راز موفقیت جامعه امروزی را در ارتباط های رو در رو به خصوص در بخش کشاورزی مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: واحد ترویج می تواند با توجه به شناخت و بررسی امکانات موجود منطقه در زمینه رشد اقتصادی خانوارها و رونق تولید، برای بالا بردن توان معیشتی بهره بردان و کمک به اقتصاد جامعه، سیاست خود را به صورت دانش بنیان دنبال نماید.

در ادامه این نشست، مسئول واحد ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم به کلاس های آموزشی ترویجی در سال 98-99 اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از 3450 نفر روز آموزش در رشته های مختلف از جمله مشاغل خانگی آموزش دیده اند که در حال حاضر 93 پرونده از این افراد برای گرفتن اخذ تسهیلات به اداره کار معرفی شده اند.

سجاد شکری به وضعیت نامطلوب سلامت جامعه را در اثر ورود مهمان ناخوانده ای به نام ویروس کرونا یادآور شد و اظهار کرد: ضرورت دارد با ایجاد زیرساخت های مناسب و ایجاد فضای مناسب مجازی، مقوله آموزش را به راغبان جویای کار و همین طور افزایش آگاهی بهره برداران در جهت رونق تولید به صورت جدی دنبال نمائیم.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25825

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *