مراسم عزاداری دهه اول محرم سازمان جهاد کشاورزی استان فارس

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس این مراسم به همت اداره امور فرهنگی و توسعهی ارزش های اسلامی و هیئت شهدای سنگر ساز بی سنگر در سازمان با حضور بالغ بر 350 نفر با رعایت کامل پروتوکل های بهداشتی در محوطه ی باز برگزار گردید.

این مراسم با برنامه ریزی سه ماهه در جلسات متعدد حوزه نمایندگی ولی فقیه و هیئت شهدای سنگر ساز بی سنگر و اداره امور فرهنگی آغاز و پس از انجام مقدمات لازم از جمله تعیین محل و مکان قرار گیری عزاداران و نحوه رعایت موارد بهداشتی با دریافت مجوز برگزاری مراسم توسط هیئت و استعلام از ستاد کرونای استان اقدامات لازم صورت پذیرفت.

قبل از آغاز  ماه محرم هماهنگی های لازم جهت دعوت از مداحان به نام استان صورت پذیرفت و از همکاران نیز جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمد. همچنین همکاران و خیرین نیز با اهدا ی نذورات خود همت نموده و چراغ این مراسم هرچه با شکوه تر روشن شد و علم عزای اهلبیت زمین نماند.

گفتنی است بالغ بر سیصد میلیون ریال هزینه شد که صرف فضا سازی و تهیه ی بسته های بهداشتی و پذیرایی از عزاداران گردید و با اعلام دستور العمل به شهرستان ها و ادارات تابعه نیز در کلیه این ادارات و مدیریت ها مراسمی به همین شکل برگزار شد.

 

 

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=5323

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *