مدیر بازرسی، ارزیابی عمکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: تدوین پیوست فرهنگی با هدف ارتقاء اهداف تعالی سازمانی در دستور کار تیم مشتری مداری قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج الله عباسی افزود: پیوست فرهنگی در حقیقت نوعی الحاقیه در زمینه های فرهنگی از جمله: نحوه صحبت، نوع پوشش، نوع لباس و شیوه های برخورد کارشناسان پهنه و مروجین مراکز جهاد کشاورزی تا کارکنان در سطوح مختلف تا سطوح مدیریتی براساس شرح وظایف آن ها است به گونه ای که معرف شخصیت سازمانی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی باشد.
وی تصریح کرد: بدین منظور و با پیشنهاد مشاور رئیس سازمان در تعالی سازمانی بررسی و تدوین پیوست فرهنگی در دستور کار تیم مشتری مداری قرار گرفت که این موضوع طی دو جلسه متوالی با حضور اعضاء و دو نفر از دبیران تیم های ارزش ها و مسئولیت های اجتماعی با مشارکت بسیار خوب اعضاء مورد بررسی قرار گرفت.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در این جلسات اعضاء براساس نوع فعالیت و خدماتی که به ذی نفعان ارائه می دهند پیوست های فرهنگی را تدوین و جهت بررسی های بیشتر در جلسات ارائه نمودند و در نهایت مقرر گردید دبیران تیم های ارزش ها و مسئولیت های اجتماعی پیوست های فرهنگی تهیه شده را بررسی نهایی نموده و در جدول ویژه ارزش ها درج نمایند.