لزوم حفظ کاربری اراضی کشاورزی

 به گزارش روابط عمومی مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمود باصری افزود: ماموران جهاد کشاورزی موظفند با حضور نماینده دادسرا و در نقاطی که دادسرا نباشد با حضور نماینده دادگاه در محل ضمن تنظیم صورت مجلس، راسا نسبت به قلع و قمع بنا و مستحدثات اقدام و وضعیت زمین را به حالت اولیه اعاده نمایند.

وی بیان کرد: به همین منظور در نیمه اول شهریورماه سال جاری از مجموع 146پرونده که به دبیرخانه کمیسیون تبصره یک ماده یک حفظ کاربری اراضی واصل شده بود، به کلیه پرونده ها رسیدگی و تصمیم گیری شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: از مجموع طرح های رسیدگی شده، با اجرای 105 مورد از طرح ها موافقت به عمل آمد، 9 مورد از طرح ها نیز مورد مخالفت اعضای کمیسیون قرار گرفت و مقرر شد که در خصوص 32 مورد از طرح ها نیز استعلام از شهرستان  و بازدید مجدد صورت پذیرد.

شایان ذکر است که کمیسیون حفظ کاربری اراضی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس، مدیر کل حفاظت محیط زیست و یک نفر نماینده استانداری فارس در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=5310

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *