با هویت گذاری دام ها می توانیم به جایگاه واقعی تولیدات بخش دامی استان دست یابیم

مدیر اموردام سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: ما در استان، جایگاه قابل قبولی از نظر تولید گوشت قرمز و شیرداریم که با هویت گذاری دام ها می‌توانیم با داشتن آمار دقیق از دام های موجود استان به جایگاه واقعی تولید، در بخش دام استان دست یابیم.

باشگاه کشاورزان نمونه تشکیل می‌شود

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از راه اندازی باشگاه کشاورزان نمونه و پیشرو توسط این مدیریت خبر داد و گفت: با هدف نهادینه کردن رفتار کشاورزان پیشرو این اقدام صورت می گیرد.

آغاز عملیات اجرایی سد تغذیه مصنوعی پاپون در فارس

سد خاکی تغذیه مصنوعی پاپون واقع در شهرستان کوه چنار از توابع استان فارس با ظرفیت آبگیری 600 هزار متر مکعب در هر نوبت آبگیری قادر به نگهداشت و تغذیه حدود 2 میلیون متر مکعب آب به سفره های آب زیر زمینی در حال احداث است.

تقویت زنجیره ارزش محصولات کشاورزی، کلید تامین امنیت غذایی در کشور است

رئیس دفتر محیط زیست و سلامت غذا در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه مستند تلویزیونی زنجیره ارزش محصولات کشاورزی از مجتمع ضرغامی تصویربرداری شد گفت: تقویت زنجیره ارزش محصولات کشاورزی، کلید تامین امنیت غذایی در کشور است.

آغاز عملیات پیوند و اصلاح باغات زیتون شهرستان ارسنجان

     سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از آغاز عملیات اصلاح باغات زیتون با هدف بهسازی باغات و افزایش باروری آنها با بهرگیری از اعتبارات اصلاح و احیاء باغات زیتون درشهرستان خبر داد.  سید ناصر حسینی اظهار کرد: این عملیات با همکاری گروه پیوند زنی بر روی هزار اصله با استفاده از پیوندک های […]