خرید مستقیم گوجه فرنگی از کشاورزان شهرستان خرم بید توسط کارخانه های صنایع تبدیلی

gp

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید گفت: کشاورزان شهرستان می توانند محصول گوجه فرنگی خود را به قیمت هر کیلوگرم 10 هزار و 500 ریال تحویل کارخانه های صنایع تبدیلی دهند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید، آرش خسروانی اظهار داشت:در راستای حمایت از تولیدکنندگان،طرح خرید حمایتی گوجه فرنگی، در اوایل برداشت این محصول با عاملیت سازمان تعاون روستایی انجام شد اما اکنون بدلیل افزایش قیمت گوجه فرنگی خرید مستقیم توسط کارخانه داران از کشاورزان در حال انجام می باشد .

وی افزود:گوجه کاران خرم بید از بذور «هیبرید»،«متین»،«8320»،«تارا»،«افرا»،«نهاوند»،«جی اس15»،«سما»،«سهند»،«یاقوت»،«بلاریدا»،«کومودور»،«اولا»،«وایکینگ»و طاها استفاده نموده که تمامی ارقام بصورت صد در صد نشایی کشت و با آبیاری تیپ، آبیاری شده است و برداشت این محصول در شهرستان از نیمه دوم شهریورماه آغاز و تا نیمه مهر ماه ادامه دارد .

این مقام مسئول تصریح کرد:پیش بینی می شود امسال 10 هزار تن گوجه فرنگی از مزارع این  شهرستان برداشت شود که میزان 4 هزار تن از این ارقام بصورت تازه خوری وارد میادین میوه و تره بار در سطح شهرستان و استان می گردد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23984

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *