بازدید و بررسی مشکلات چندین واحد تولیدی توسط فرماندار و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان خرم بید

4c3b0779 fadf 4743 bb54 b4ceac6018d9

در راستای جهش تولید در بخش کشاورزی، اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان خرم بید از طرح های صنایع تبدیلی و مرغ تخمگذار جلال هاشمی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید ، زارع قنات نوی گفت : در این بازدید که با حضور فرماندار ،بخشدار بخش مشهد مرغاب، مدیر جهاد کشاورزی و برخی از مسئولین محلی به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی و با هدف ایجاد جهش تولید انجام شد فرماندار شهرستان ضمن بازدید از توانمندی ها و ظرفیت های واحدهای تولیدی و صنایع تبدیلی شهرستان از نزدیک با مشکلات این واحدها آشنا شده و به بررسی مسائل و مشکلات واحد های «یک و یک»، «اعتماد قادرآباد»، «شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارسه دشت مرغاب »  و واحد مرغ تخمگذار جلال هاشمی» پرداختند.

گفتنی است فرماندار خرم بید بخشی از مشکلات موجود را به صورت تلفنی با مسئولین شهرستانی و استانی پیگیری نموده و یادآور شد موانع تولید کارخانجات و واحدهای مذکور در جلسه کارگروه آتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و دستور پیگیری و حل مشکلات این واحدها صادر خواهد شد.

در ادامه این بازدید فرماندار از مزارع صیفی بخش مشهد مرغاب بازدید نموده و از نزدیک با مسائل و مشکلات کشاورزان صیفی کار آشنا شدند.

شهرستان خرم بید دارای 4 هزار و 200 هکتار سطح زیر کشت صیفی و تعداد 5 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی فعال می باشد که عمده محصول صیفی تولیدی کشاورزان جهت فرآوری ،تحویل کارخانجات صنایع تبدیلی می گردد و کشاورزان صیفی کار این بخش دیگر دغدغه فروش محصول خود را ندارند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23985

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *