بازدید میدانی فرماندار سروستان از باغ های پسته همزمان با فصل برداشت

مسئول باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان سروستان از بازدید فرماندار شهرستان سروستان از باغ های پسته همزمان با شروع برداشت پسته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان،احسانی با اعلام این خبر گفت: پور زارعی، فرماندار شهرستان سروستان، جمالی معاون فرماندار شهرستان سروستان، سامانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سروستان و احسانی مسئول واحد باغبانی جهاد کشاورزی سروستان از باغ های پسته سروستان بازدید کردند.

وی در ادامه افزود: در این بازدید میدانی که با مصاحبه تلوزیونی این مسئولین همراه بود، روند اجرایی برداشت محصول پسته و پتانسیل های بخش باغبانی سروستان مورد بررسی فرماندار و هیات همراه قرار گرفت و پور زارعی ضمن مثبت دیدن توسعه ی اصولی باغ های پسته و نقش اقتصادی این محصول استراتژیک در ایجاد اشتغال و ارز آوری، پیگیری مجدانه انتقال پساب شهرستان شیراز به سروستان را نوید داد و اجرای این پروژه را در توسعه ی پایدار باغ های پسته ی سروستان بسیار مهم دانست. همچنین رسیدگی به مشکلات کشاورزان به ویژه رفع مشکلات کم آبی دشت سروستان را از اولویت های شهرستان بیان کرد.

وی در پایان همچنین گفت: مدیر جهاد کشاورزی سروستان نیز با بیان وضعیت توسعه ای باغ های پسته در سال جاری از تولید بیش از 10000 تن پسته تر از باغ های سروستان خبر داده، پیگیری رفع مشکلات عرصه توسعه جایگزینی پسته به جای کشت های آب بر و تولیدات باغی را در سال جهش تولید با اهمیت دانسته اند.

_بازدید.jpg

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=11751

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *