جذب بیش از 2میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در کازرون

images33

 

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کازرون گفت: نیمه نخست امسال 20 نفر از متقاضیان ماشین آلات کشاورزی این شهرستان از تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی برخوردار شدند.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون، حمید رشیدی تصریح کرد: از محل تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی، 20 دستگاه ادوات کشاورزی به مبلغ 740 میلیون تومان و 19 دستگاه تراکتور به مبلغ یک میلیارد 900 میلیون تومان خریداری شد.

وی افزود: امسال از محل خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی، تسهیلات با سود 15 درصد و سهم آورده 20 درصد به متقاضیان با بازپرداخت پنج تا هفت سال پرداخت می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تامین ماشین آلات مکانیزه کشاورزی از جمله طرح های اولویت دار بخش کشاورزی برای استفاده از تسهیلات است، بهره برداران بخش کشاورزی می توانند با استفاده از تسهیلاتی که دولت در نظر گرفته، برای نوسازی تراکتورها و ماشین آلات فرسوده و تکمیل ادوات و دنباله بندها در راستای افزایش ضریب و درجه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی استفاده کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: کاهش هزینه های تولید از طریق مدیریت مصرف نهاده ها و کاهش هزینه های کارگري از اهداف توسعه مکانيزاسيون در بخش کشاورزي است.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17287

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *