رونمایی از سامانه جامع نظام پذیرش و بررسی ایده ها و پیشنهادها

enews EToolsFile شجری3 fc4df442 9eaa 49f4 a48c ecdc174de2c4

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزیاز راه اندازی و رونمایی از سامانه جامع نظام پذیرش و بررسی ایده ها و پیشنهادها در این وزارت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، شاهرخ شجری با اشاره به این که مدیریت مشارکتی رویکردی جمع گرایانه است، اظهار کرد: در این شیوه مدیریتی با بهره گیری از خردجمعی و تضارب آرا و از طریق دخالت دهی سطوح مختلف داخلی و خارجی شامل کارکنان تا مدیران و از خدمت گیرندگان تا ذینفعان، می توان سازمان را در نیل به اهداف و سیاست های خود یاری داد و بی شک نظام ایده ها و پیشنهادها از مهمترین زیرمجموعه های مدیریت مشارکتی در سازمان های پویا و مشتری مدار است.

وی افزود: این نظام در سنوات گذشته نیز مورد توجه سیاستگذاران حوزه نظام اداری قرار داشته و در اسنادی نظیر ماده ۲۰ قانون مدیریت خدمات کشوری و مصوبه های شورای عالی اداری، هئیت وزیران و سازمان امور اداری و استخدامی کشور مورد توجه قرار گرفته است.

شجری خاطرنشان کرد: بر همین اساس و با عنایت به رویکرد و تاکید وزیر جهاد کشاورزی، سامانه نظام جامع دریافت ایده ها و پذیرش و بررسی پیشنهادها در وزارت جهاد کشاورزی رونمایی و راه اندازی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت:به هر نوع فکر، ایده، اندیشه و راهکاری که به صورت داوطلبانه ارایه شود و بتواند شرایط موجود را آسان تر، سریع تر، صحیح تر، ارزان تر، ایمن تر و مطلوب تر کند پیشنهاد گفته می شود و این نظام می خواهد از طریق بهره مندی از ایده های خالقانه و نوآورانه کارکنان، بهره برداران، ذینفعان و شهروندان موجبات ارتقای سطح کارایی و اثربخشی زنجیره ارزش بخش کشاورزی کشور را فراهم نماید.

وی اظهار داشت: اگر می خواهیم در بخش کشاورزی که مسئول تامین امنیت غذایی و حفاظت از عرصه های منابع طبیعی، اراضی زراعی، باغی و ذخایر زنتیکی و آبزیان است، توفیقات بیشتری داشته باشیم، تنها راه مطمئن و قابل اتکاء استفاده از نقطه نظرات همه مردم بویژه بهره برداران و بخش غیر دولتی است تا بتوان با عنایت به محدودیت های منابع و عرصه و نیازهای فزاینده کنونی ضمن بهبود مستمر، در جهت توسعه همه جانبه گام برداشت.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17305

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *