حضور صیدی نژاد معاون سازمان امور اراضی کشوردر داراب

۲۰۲۰۱۱۱۳ ۱۰۳۸۵۸

حضور صیدی نژاد معاون سازمان امور اراضی کشوردر داراب

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب، روز گذشته فرید صیدی نژاد معاون سازمان امور اراضی کشور به دعوت محمد جواد عسکری نماینده مردم شریف داراب و زرین دشت به همراه علی نیک زاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، مهراب فرجی مشاور معاون وزیر و رئیس ستاد هماهنگی معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی و سایر مسئولین کشوری و استانی به شهرستان داراب سفر کردند.

صیدی نژاد در این سفر یک روزه به همراه فرجی، باصری رئیس سازمان امور اراضی  فارس، کیومرثی معاونت امور دام سازمان جهاد کشاورزی فارس، احمد رضا صالحی معاون سازمان ومدیر جهاد کشاورزی و سایر مسئولان شهرستان از ساخت و سازهای غیر مجاز حریم شهرستان، که در شهرک های فیروز آبادی، بهار و روستای دریمی ساخته شده و همچنین از میدان عرضه دام ساویز، مجتمع دامی روستای سنگ چارک بازدید نمودند و مسائل و مشکلات این پروژه ها را از نزدیک مورد بررسی قراردادند.

وی؛ سپس در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور مسئولان کشورری، استانی و شهرستان در محل هتل نقش شاپور برگزار شد شرکت نمودند.

مصوبات حضور این مقام مسئول و هیات همراه به شهرستان به شرح ذیل می باشد:

1- مقرر شد پیگیریهای لازم توسط شهردار صورت پذیرد که با توجه به نظر مثبت معاون امور اراضی کشور با الحاق این ساخت و سازها به طرح تفضیلی شهر داراب در کمیته عالی کشور نگاه مثبت داشته باشند.

2- مقرر شد سازمان جهاد کشاورزی فارس نسبت به پیگیری تغییر طرح  میدان عرضه دام  ساویز  پس از مطرح شدن در کمیسیون ماده 33 طبق ضوابط اقدام نمایند.

3- مقرر شد بنیاد مسکن پیگیری های لازم برای الحاق اراضی این مجتمع به طرح هادی روستا را انجام دهند تا از این طریق بتوان نسبت به صدور مجوز این واحد های دامی در قالب دامداری های سنتی اقدامات لازم انجام شود.

4- مقرر شد سازمان امور اراضی اعتبار ویژه ای برای ساماندهی بایگانی امور اراضی شهرستان اختصاص دهند.

5- در خصوص کمبود نهادهای دامی شهرستان کیومرثی؛ معاونت سازمان جهاد کشاورزی فارس قول دادند نسبت به افزایش سهمیه نهادهای دامی شهرستان پیگیریهای لازم را انجام دهند.

6- به گفته فرجی؛ دستورالعمل جدید احداث مجتمع های دامی که قبلا ممنوع شده بود بزودی ابلاغ می گردد تا برخی ازمشکل مجتمع های دامی شهرستان رفع شود.

7-  صدور مجوز احداث مرغداری صنعتی که قبلا ممنوع شده بود با رعایت ضوابط خاص بزودی ابلاغ خواهد شد تا سرمایه گذاری در این بخش بتوانند سرمایه گذاری نمایند.

۲۰۲۰۱۱۱۲ ۱۰۱۹۰۲

۲۰۲۰۱۱۱۳ ۱۰۳۶۱۸

۲۰۲۰۱۱۱۳ ۱۰۳۵۱۵

۲۰۲۰۱۱۱۳ ۱۰۳۵۴۲

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25191

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *