به گزارش خبرگزاری روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، سید عباس رضوی نژاد تصریح کرد: از استراتژی های تدوین شده مدیریت امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ساماندهی و استاندارد سازی بایگانی پرسنلی کارکنان شاغل و بازنشستگان این سازمان است.
وی با اشاره به اینکه مدیریت منابع انسانی بر حسب فعالیت های خود اسناد و مدارک خاصی را ایجاد می کندکه جنبه اداری و حقوقی برای کارکنان دارد، افزود: کنترل نظاممند اسناد مذکور از لحظه ایجاد و یا دریافت تا پردازش، سازماندهی، ذخیره سازی و بازیابی بسیار مهم است و با توجه به مرتبط بودن به نیروی انسانی ارزش نگهداری بالایی دارند.
رضوی نژاد ابراز کرد: در این راستا با هدف صرفه جویی و استفاده از امکانات موجود، در یک برنامه زمان بندی مشخص با استفاده از توان کارشناسی همکاران مدیریت امور اداری نسبت به ساماندهی، ثبت بانک اطلاعاتی و نوسازی اقدام شده است.
مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهارکرد: استقرار بایگانی الکترونیک به عنوان یک نیاز شناخته شده است، بنابراین تبدیل، ثبت و ذخیره تمام اطلاعات مبتنی بر کاغذ در بخش اداری به داده های الکترونیکی از برنامه های پیش روی این مدیریت است.