راه‌اندازی قرارگاه امنیت غذایی در کازرون

WhatsApp Image 2020 10 27 at 11.07.04

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از راه اندازی قرارگاه امنیت غذایی در این شهرستان خبر داد و گفت: دستیابی به خود کفایی محصولات کشاورزی با اولویت محصولات راهبردی گندم، جو، کلزا، چغندر قند پاییزه از اهداف اصلی این قرارگاه است.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون، حمید رشیدی تصریح کرد: تقویت دانش بومی و ارتقای سطح تخصصی و کاربردی جامعه هدف، شناسایی و فعال سازی ظرفیت های راکد حوزه کشاورزی با استفاده از مربیان مجرب از دیگر اهداف مهم این طرح است.

به گفته وی؛ امنیت غذایی به عنوان یکی از ارکان اصلی و تاثیرگذار در رفع تهدیدات و تامین امنیت روانی جامعه نقش بسزایی دارد.

رشیدی با اشاره به اینکه از اهداف جهش تولید استفاده از ظرفیت‌ ها و امکانات موجود و به کارگیری نیروهای کارآمد است، اظهارکرد: استفاده از ظرفیت های بسیج مهندسین کشاورزی برای انتقال دانش روز و فناوری‌های نوین، تغییر رفتار حرفه‌ای و افزایش سطح دانش کشاورزان، منتج به افزایش بهره‌وری در تولید می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون تصریح کرد: در سال های اخیر این مدیریت، تعامل و همکاری خوب و مطلوبی با بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان داشته و طرح های مختلفی از جمله طرح همگام با کشاورزی را با موفقیت اجرا کرده‌اند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17331

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *