پیام تبریک سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان به مناسبت هفته بسیج مستضعفین

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان سرپرست این مدیریت طی گفتگویی هفته بسیج مستضعفین را تبریک گفت. 
سید ناصر حسینی اظهار داشت :بسیج به معنى حضور و آمادگى در همان نقطه‌اى است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنا له فداه و این انقلاب مقدّس به آن نیازمند است.  مقام معظم رهبری(مدظله) سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج (ارتش 20 میلیونی) در 5 آذرماه سال ۱۳۵۸ که زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید،بر همگان مبارک باد.
وی بیان داشت :فرمان حضرت امام (ره) در تأسیس بسیج و فرمایشات آن رهبر فرزانه باعث گردید که جوانان با ایمان و پرشور این آب و خاک با تمام وجود و با رشادت‌های وصف ناشدنی در دفاع از میهن اسلامی همه سختی‌ها و ناملایمات را به جان خریده و با شجاعتی بی‌نظیر در مقابل تهاجم نظامی استکبار جهانی و در 8 سال دفاع مقدس با فدا نمودن با ارزش‌ترین موهبت الهی که همان جان خود می‌باشد صفحه بی‌بدیل را در تاریخ اسلام و این کشور رقم زنند،که این شجره طیبه تا به امروز با جوانان برومندش پله‌های پرافتخار علم و فن‌آوری را در تمامی عرصه‌ها، فتح کرده‌اند که مایه سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران شده است.
 این مقام مسئول افزود :احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و با ارزش ترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایرا ن در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند. بسیجیان سازمان جهاد کشاورزی نیز همپای سایر اعضای این شجره طیبه در تمامی دوران انقلاب اسلامی و دفاع  دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی کوشیدند و در سنگر خدمت نیز پیشتاز هستند.
حسینی در پایان گفت :اینجانب هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان دریادل بویژه بسیجیان شهرستان  ارسنجان ومدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان تبریک میگویم و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=21915

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *