جذب 40 درصدی تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون در شهرستان سپیدان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان گفت: در سال جاری بیش از 70 میلیارد ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون به این شهرستان برای خرید تراکتور و سایر ادوات کشاورزیتخصیص یافته است و بیش از 40 درصد این تسهیلات جذب شده است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، مهدی نصیری بیان کرد: در سال 99 با مشارکت و تعامل بین جهاد کشاورزی شهرستان و بانک کشاورزی تا کنون مبلغ 32 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه ناوگان مکانیزه کشاورزی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی همچنین عنوان کرد: کارشناس مکانیزاسیون این مدیریت طی بازدیدهای میدانی و ثبت مشخصات فنی ادوات کشارزی نسبت به راستی آزمایی ادوات اقدام می نماید و بر این اساس 49 دستگاه به ادوات مکانیزه شهرستان اضافه شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال 50 دستگاه دیگر نیز اضافه شود.

نصیری از معرفی 84 پرونده دیگر به بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات مکانیزاسیون خبر داد و گفت: تا کنون ازاین مقدار 64 پرونده به مبلغ 19 میلیارد ریال توسط بانک مصوب شده است.

وی با توجه به استقبال کشاورزان اضافه کرد: هم اکنونبرای پرداخت تسهیلات خرید ادوات کشاورزی مشکلی وجود ندارد و در صورت صدور پیش فاکتور توسط کارخانه تراکتور سازی پرداخت تسهیلات انجام می شود.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26711

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *