تخریب ساخت وسازهای غیر مجاز در شهرستان داراب

امور اراضی 3

تخریب ساخت وسازهای غیر مجاز در شهرستان داراب

رئیس اداره امور اراضی شهرستان از تخریب 15 مورد تغییر کاربری غیر مجاز ( تفکیک وقطعه بندی اراضی) باغ شهری های روستاهای نرده شهر و فتح المبین شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی داراب، محمد رستگار گفت: در راستای اجرای حکم قضایی، تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی وباغی، با توجه به هشدارهای پی در پی به متخلفین به منظور توقف ساخت وسازهای غیر مجاز در اراضی این روستا ها وتوجه نکردن متخلفین، این عملیات، سحر گاه امروز از ساعت 3:45 دقیقه تا 6:30 دقیقه صبح به طول انجامید، با دستور دادستان محترم و همراهی نیروی انتظامی  ساخت و سازهای غیرمجاز در این اراضی تخریب گردید و حدود 6 هکتار از اراضی مورد نظر آزاد سازی و به چرخه تولید باز گردانیده شد.

رستگارگفت: مردم به تبلیغات در زمینه خرید و فروش زمین وتفکیک و تقسیم بندی وتغییر کاربری اراضی کشاورزی با هدف ویلا سازی و باغ شهری توجه نکنند.

وی؛ افزود: پیشنهاد ما به عموم مردم شریف و به ویژه کشاورزان پرتلاش این است که چنانچه قصد اجرای طرح یا احداث بنا در اراضی زراعی و باغی را دارند، باید قبل از هر گونه اقدام با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی، اداره امور اراضی شهرستان مشاوره بگیرند و برای دریافت مجوزهای لازم اقدام نمایند.

 

امور اراضی 2

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25196

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *