برگزاری مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فیروزآباد

.jpg

سرپرست جهاد کشاورزی فیروزآباد از تشکیل مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده و مجمع عمومی فوق العاده صندوق حمایت ازتوسعه بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی فیروزآباد، سید کاظم موسوی اذعان داشت: در این مجمع که با حضور اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل صندوق و تعدادی از سهام داران تشکیل شد، تصویب صورت های مالی و ترازنامه شرکت انجام شد.

ایشان اضافه کرد: مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فیروزآباد با محوریت گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی و حسابرس در خصوص عملکرد صندوق بررسی و تصویب صورت های مالی، بررسی و تصمیم گیری در خصوص نحوه تقسیم سود سالانه، حق الزحمه بازرس، انتخاب بازرسین قانونی، حسابرس، روزنامه کثیر الانتشار و تصمیم گیری در خصوص تسویه حساب سهامداران بدهکار از محل سود سالانه برپا شد و گزارش هیات مدیره و بازرسین قانونی در خصوص افزایش سرمایه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با اکثریت آراء به تصویب رسید.

وی در ادامه گفت : در این جلسه که در محل مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد روند سهام های منتقل شده بررسی شده و انتخاب حسابرس نیز به مدیر عامل و اعضای هیات مدیره واگذار شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12921

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *