تسهیل در خرید نهاده های کشاورزی با صدور کشاورز کارت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان گفت: به منظور تامین به موقع منابع مالی لازم برای تهیه و تدارک کود و سموم شیمیایی مورد نیاز برای افزایش تولید محصولات استراتژیک کشاورزی، کشاورزکارت” در اختیار بهره برداران قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان مهدی نصیری تصریح کرد: تولید محصولات کشاورزی به ویژه محصولات استراتژیک نیازمند حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان است و بدین منظور بایستی از تمام ظرفیتهای موجود بهره گرفت.

وی افزود: در گام اول، این کارت در اختیار کشاورزانی که محصولات استراتژیک مانند گندم، جو و دانه های روغنی کشت می کنند قرار می گیرد تا با استفاده از آن دغدغه ای برای خرید نهاده ها نداشته باشند.

نصیری افزود: تا کنون هشت مورد کشاورز کارت با مبلغ یک میلیارد و 290 میلیون ریال برای بهره برداران این شهرستان صادر شده است.

او در ادامه گفت : به منظور تسهیل در روند صدور کشاورز کارت و بررسی مشکلات و موانع موجود جلسه ای در محل فرمانداری با حضور حسن همتی سرپرست فرمانداری شهرستان سپیدان، مهدی نصیری مدیر جهاد کشاورزی، چنگیز پرویزی رئیس بانک کشاورزی سپیدان، عباس دهقان رئیس بانک کشاورزی همایجان، مهدی زارعی مسئول طرح و برنامه و روسای مراکز جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان برگزار شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=26719

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *