رقص ساقه های طلایی در انتظار ساخت کارخانه آرد شهرستان رستم

3U3mXNZCQL1hKdW8IwBfBPpFzsVgcztt3h5omnOJ.jpeg 512X512X70 

     

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رستم گفت: کارخانه آرد این شهرستان با ظرفیت حداقل ۲۰هزار تن در سال توسط شرکت مجتمع غذایی خوشه طلایی رستم در سال زراعی جاری ساخته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم، علی گودرزی با بیان تحقق زنجیره های تولید برای کمک به توان اقتصادی جامعه و رفع نیاز بازار مصرف، افزود: این مجتمع علاوه بر ذخیره سازی گندم تولید شده شهرستان های رستم و ممسنی، قادر به تهیه و تامین آرد با کیفیت بالا برای تامین این کالای اساسیو ضروری مردم خواهد بود.

وی با اشاره به این موضوع که سیلوی پیش ساخته این کارخانه تا اردیبهشت ماه و تکمیل این مجتمع حداکثر تا پایان سال 1400 انجام خواهد گرفت، اظهار کرد: در برنامه آتی این شرکت افزایش ذخیره سازی گندم با ظرفیت ۶۰هزار تن، تولید آرد ماکارونی، گلوکز و دیگر مشتقات گندم مد نظر می باشد.

گودرزی در پایان مزایای اجرای این طرح را علاوه بر تولید آرد سالم و با کیفیت، اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم در شهرستان برشمرد و بیان کرد:در حال حاضر جواز تاسیس این مجتمع توسط جهاد کشاورزی صادر و استارت مراحل ساخت این کارخانه در شهرک صنعتی شهرستان رستم زده شده است.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25883

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *