عدم واگذاری امتیاز آب، برق و گاز به متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی

 رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید از عدم واگذاری امتیاز و یا قطع انشعابات آب، برق و گاز به متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی داخل و خارج حریم شهر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید،  ابوالفضل کریمی گفت: هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در داخل و خارج حریم شهر بدون اخذ مجوز کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری ممنوع بوده و متخلفین به مجازات مقرر در ماده ۳ و ۱۰ قانون حفظ کاربری محکوم می‌شوند.
وی با اشاره به شناسایی تعداد ۲۸ مورد انشعاب آب و برق غیر مجاز در داخل حریم شهر و خارج از طرح هادی روستایی عنوان کرد: برابر ماده ۸ قانون حفظ کاربری اراضی، صدور هرگونه مجوز و واگذاری خدمات و تاسیسات زیربنایی مانند آب،  برق و تلفن از سوی ادارات ذی ربط ممنوع است، اظهار کرد: استعلام از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری ها و مرجع تشخیص داخل بافت و خارج بافت و مرجع تشخیص محدوده شهر و حریم شهر ضروری است.
 به گفته این مسئول در صورت تایید کمیسیون تبصره یک ماده یک این قانون مبنی بر ضرورت تغییر کاربری، دستگاه ها مجاز به واگذاری انشعابات به تغییر کاربری های مجاز خواهند بود.
وی بر جمع آوری انشعابات و واگذاری امور خدماتی به متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی تاکید کرد.
 ایشان با بیان اینکه کشت حفاظت از اراضی کشاورزی بطور مستمر در حال رصد فعالیت‌های بخش کشاورزی شهرستان است از مالکین اراضی زراعی و باغی خواست از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی خود اجتناب کنند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24016

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *