بخشودگی سود جرائم وامهال بدهی کشاورزان خسارت دیده ارسنجانی.

 
سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از کشاورزان بدهکار بانکی درخواست کرد جهت تعیین تکلیف بدهی خود به شعبه های بانک کشاورزی مراجعه نمایند.
سید ناصر حسینی اظهار داشت : در جلسه ای که با حضور فرماندار شهرستان، مدیر شعب بانک کشاورزی استان فارس، روسای شعبه های بانک کشاورزی شهرستان و جهاد کشاورزی در محل فرمانداری ارسنجان برگزار گردید ادامه اجرای دستورالعمل بند خ تبصره 33 برنامه ششم توسعه بررسی و امهال بدهی کشاورزان توسط بانک کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
وی افزود : شعب بانک کشاورزی با توجه به خسارت وارده به بخش کشاورزی و در اجرای نامه هیأت محترم وزیران، نسبت به بخشودگی سود جرائم  و امهال اصل تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت دیده در سال های 1396الی 1398دربخش کشاورزی که اصل بدهی آنها در این بازه زمانی قرار دارد با هماهنگی کارگروه های شهرستان اقدام می‌گردد هم چنین بدهکارانی که سررسید بدهی آنها غیر از تاریخ اعلام شده باشد می توانند با پرداخت ده درصد مبلغ بدهی خود نسبت به تمدید مابقی بدهی اقدام نمایند.
 سرپرست جهادکشاورزی ارسنجان از کشاورزان خسارت دیده درخواست نمود: تقاضای خود را به واحد طرح و برنامه مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ارائه، تا پس از بررسی درخواست، درصورت مشمول بودن به بانک کشاورزی معرفی گردند. 
 همچنین درپایان جلسه روسای شعبه های بانک کشاورزی در شهرستان آمادگی کامل خود را در جهت تسریع در پرداخت تسهیلات در قالب کشاورز کارت جهت کشاورزان متقاضی را اعلام نمودند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=21941

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *