بازدید سرزده فرماندار خرم بید از مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان

f

فرماندار شهرستان خرم بید به همراه مسئول حراست فرمانداری از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به شهروندان به ویژه کشاورزان و دامداران و تولید کنندگان صنایع لبنی و دامی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید، صادق کریمی در این بازدید، از ادارات و واحد های مختلف مدیریت سرکشی و با عرض خداقوت به کارشناسان و کارکنان از زحمات ایشان قدردانی نمود.
وی با حضور در دفتر مدیر شهرستان، با اشاره به اینکه این شهرستان در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی از جایگاه مناسبی در سطح استان برخوردار است خواستار توسعه بیش از پیش بخش کشاورزی و رفع موانع تولید در این بخش گردید.
این مقام مسئول با بیان نقش جهاد و جهادگران در زمان جنگ و بعد از آن در پیشبرد اهداف انقلاب از تلاش های این مجموعه به عنوان سنگرسازان بی سنگر قدردانی نمود .
صادق کریمی در ادامه این بازدید، ضمن اطلاع از اقدامات این مدیریت در ارائه تسهیلات و خدمات به کشاورزان و دامداران، بر تکریم ارباب رجوع ، رعایت نظم در رفت و آمد و پیگیری امورات تا حصول نتیجه تاکید کرد.
آرش خسروانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور و سرکشی فرماندار، گزارش کاملی از عملکرد جهاد کشاورزی شهرستان و دستاوردها، موفقیت ها و برنامه های آینده را ارائه نمود و خواستار حمایت همه جانبه فرمانداری در پیشبرد اهداف و برنامه های اولویت دار سازمانی شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24019

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *