ارزیابی فعالیت های ده ماهه تیم ارتباط با مشتری

به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرج الله عباسی افزود: تیم ارتباط با مشتری از ابتدای سال جاری تا زمان ارزیابی تیم تعالی 14 جلسه با حضور مقصود بیگی مشاور رئیس سازمان در تعالی سازمانی و با مشارکت خوب دبیر و اعضاء تیم برگزار نمود.

وی تصریح کرد: تمامی فعالیت ها و وظایف تیم بر اساس اکشن پلن و برگرفته از نقشه تیم مشتری مداری که برگرفته از نقشه استراتژیک سازمانی است، پیگیری، انجام و اجرا گردید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: یکی از فعالیت های بسیار خوب تیم در سال جاری در راستای سنجش میزان رضایت مشتریان، دست یابی به نیازها و انتظارات مشتریان و شناسایی کانال های ارتباطی موثر تهیه فرم های نظر سنجی تخصصی با نظر مستقیم مدیران مدیریت های تولیدی و ستادی سازمان، براساس اولویت ها و برنامه های استراتژیک سازمان بود که در این زمینه بیش از 13 جلسه با مدیران به صورت ویژه برگزار گردید.

وی بیان کرد: پس از تهیه و توزیع فرم ها در شهرستان ها و مراکز جهاد کشاورزی و تکمیل آن ها توسط بهره برداران در نهایت جمع آوری و نتایج تجزیه و تحلیل سنجش میزان رضایت مشتریان به مدیریت ها ارسال گردید تا در برنامه ریزی های آینده حوزه فعالیت خود از این نتایج بهره گیرند و از آن ها خواسته شد بازخورد خود را از نتایج بدست آمده براساس روش استخوان ماهی تهیه و ارائه نمایند.

عباسی در پایان ضمن تشکر از مشارکت و همراهی خوب اعضاء تیم از ابتدا تا انتهای تعالی افزود: با وجود محدودیت های به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کویید 19 تیم ارتباط با مشتری به صورت مستمر فعالیت های خود را پیگیری نمود و در زمان ارزیابی با آمادگی و هماهنگی مناسب و به صورت تیمی به ارائه فعالیت های چند ماهه خود پرداخت.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=5801

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *