تشکیل کارگروه روستایی و عشایری بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی

index 201

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید از تشکیل کارگروه روستایی و عشایری بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان خرم بید در تاریخ هشتم بهمن ماه ۱۳۹۹ با هدف برنامه ریزی برگزاری مراسم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
 به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید، آرش خسروانی با تاکید بر آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی و نقش موثر روستاییان و عشایر در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی و اشاره به فعالیت‌های ستادی در سال گذشته، ابراز کرد: پیشنهاد شد که با صلاحدید ستاد شهرستان با توجه به بیماری کرونا ارائه خدمات دامپزشکی از قبیل واکسیناسیون آبله، سمپاشی، درمان و دهگردشی به صورت رایگان با هماهنگی بخشدار و روستاها انجام شود.
 به گفته وی؛ همچنین مصوب شد، ویزیت رایگان مراکز خدمات جامع سلامت روستاها،  غبار روبی قبور مطهر شهدا، استفاده از بلندگوها و پایگاههای فعال بسیج در مساجد روستاها جهت پخش سرودهای انقلابی مربوط به این ایام، برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به صورت کاروان خودرویی و عدم تجمع افراد بدلیل شیوع بیماری کرونا در شهرستان انجام شود.
 در این جلسه بخشدار بخش مرکزی روسای مراکز جهاد کشاورزی، روسای ادارات تابعه ، اعضای کمیته روستایی و عشایری به همراه معاون اداری، مسئول اداره ترویج این مدیریت نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=24024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *