افتتاح طرح پرورش گوسفند داشتی در داراب

۲۰۲۱۰۲۰۴ ۱۰۰۱۲۷

افتتاح طرح پرورش گوسفند داشتی در داراب

معاون سازمان ومدیر جهاد کشاورزی شهرستان همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر از افتتاح طرح پرورش گوسفند داشتی نژاد قره گل در داراب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی داراب، احمدرضا صالحی ظرفیت کل این طرح را 400 راس گوسفند داشتی عنوان نمود و گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال 3 نفر به طور دائم و 5 نفر به صورت موقت فراهم می شود و سالانه 8 تن گوشت قرمز از این واحد تولیدی روانه بازار خواهد شد.

وی محل اجرای این طرح را روستای فتح آباد واقع در بخش جنت عنوان نمود و افزود: میزان سرمایه گذاری این طرح مبلغ 14 میلیارد و یکصد میلیون ریال بوده که مبلغ 9 میلیارد و 600میلیون ریال تسهیلات بانکی طرح توسط پست بانک پرداخت و مابقی  آورده مجری طرح، محمد مرادیان می باشد.

به لازم به ذکر است این طرح با حضور فرودی فرماندار ویژه شهرستان، حجت الاسلام صادقی امام جمعه، عسکری  مشاور و مسئول دفتر نماینده محترم مردم شهرستان داراب و زرین دشت، گلکار بخشدار جنت، احمدرضا صالحی معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی، علی نظریان مسئول اداره بهبود تولیدات دامی، نوروزی اداره ترویج، جمعی از کارشناسان این مدیریت و سایر مسئولان شهرستان به بهره برداری رسید.

۲۰۲۱۰۲۰۴ ۱۰۱۲۴۰

۲۰۲۱۰۲۰۴ ۱۰۰۳۰۶

۲۰۲۱۰۲۰۴ ۱۰۰۳۲۴

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=25205

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *